A. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- System Partnerski adklik Sp. z o.o. Sp. komandytowa służy promowaniu produktów poprzez udostępnione nośniki reklamowe.
- Uczestnictwo w Systemie Partnerskim jest dobrowolne i polega na zawarciu umowy o odpłatnym udostępnieniu powierzchni reklamowych Partnerów.
B. DEFINICJE
- adklik – adklik Sp. z o.o. Sp. komandytowa z siedzibą w Dobra 56/66, 00-312 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego za numerem KRS: 0000726010, NIP: 5242858870.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- System Partnerski – oznacza prowadzoną w oparciu o Regulamin i zawartą Umowę współpracę pomiędzy adklik a Partnerem polegająca na odpłatnym udostępnieniu przez Partnera powierzchni reklamowej na stronach internetowych lub innych narzędzi informatycznych o charakterze reklamowym pozostających w dyspozycji Partnera w celu prezentowania (umieszczania) materiałów reklamowych przekazywanych (udostępnianych) przez adklik dotyczących produktów Partnera,
- Partner oznacza pełnoletnią osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych zamieszkałą w Polsce lub innym kraju członkowskim Unii Europejskiej, pełnoletnią osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą z siedzibą w Polsce lub w innym kraju członkowskim Unii Europejskiej, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która: jest uprawniona do dysponowania powierzchnią na Stronie Internetowej Partnera oraz zawarła Umowę,
- Umowa – oznacza zawieraną pomiędzy adklik a Partnerem umowę o przystąpienie do Systemu Partnerskiego na warunkach określonych w Regulaminie,
- Regulamin – oznacza niniejszy regulamin wraz z załącznikami, określającymi treść Umowy,
- Rejestracja – oznacza ogół czynności technicznych wykonanych z wykorzystaniem narzędzi udostępnianych przez adklik, których celem jest zawarcie Umowy.
C. PRZYSTĄPIENIE DO PROGRAMU PARTNERSKIEGO
- Warunkiem przystąpienia do Systemu Partnerskiego jest dokonanie przez Partnera Rejestracji. Umowa dotycząca udziału Partnera w Systemie Partnerskim zostaje zawarta z chwilą wysłania przez adklik potwierdzenia przyjęcia Partnera do Systemu Partnerskiego. Potwierdzenie dokonywane jest pocztą elektroniczną na adres e- mail wskazany przez Wydawcę w procesie Rejestracji w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od wysłania przez Partnera adklik elektronicznego formularza rejestracyjnego.
- Zmiana danych Partnera podanych w procesie Rejestracji jest możliwa w każdym czasie. Wyjątek stanowią dane niezbędne do wypłaty należnego wynagrodzenia, a w szczególności numer rachunku bankowego, których aktualizacja, w celu zabezpieczenia interesów Wydawcy, każdorazowo następuje po uzgodnieniu przez adklik i Partnera formy dokonania zmiany.
- adklik zastrzega sobie prawo weryfikacji danych Partnera podanych w procesie Rejestracji, w szczególności danych teleadresowych oraz danych potwierdzających status Partnera. adklik uprawniona jest do zażądania od podmiotu zamierzającego zawrzeć Umowę dodatkowych dokumentów (w tym kopii dowodu tożsamości potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) potwierdzających jego status podatkowy, dane osobowe oraz dane teleadresowe. Brak zastosowania się przez Partnera do wezwania adklik do odmowy udostępnienia konta i jego aktywacji, jak również zawieszenia udziału w Systemie Partnerskim (powstrzymania się od wykonywania Umowy przez czas określony – do chwili dostarczenia dokumentów umożliwiających wyjaśnienie wątpliwości co do tożsamości Partnera lub prawdziwości danych Partnera). Negatywna weryfikacja danych lub niedostarczenie przez Partnera dokumentów (danych), których dotyczył wniosek adklik w terminie czternastu (14) dni od wezwania uprawnia adklik do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym.
- adklik przed wysłaniem potwierdzenia przyjęcia Partnera do Systemu Partnerskiego zastrzega sobie – wg własnego uznania – prawo odmowy zawarcia Umowy, a dane przekazane adklik przy Rejestracji zostają wg uznania adklik i wymogów właściwych przepisów prawa zanonimizowane lub trwale usunięte.
- Podczas Rejestracji Partner wyraża zgodę na otrzymywanie na adres poczty elektronicznej Partnera wskazany w Koncie Partnera informacji dotyczących Systemu Partnerskiego oraz na bieżący kontakt we wszelkich sprawach związanych z wykonywaniem Umowy.
D. OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY
Umowa będąca podstawą uczestnictwa Partnera w Systemie Partnerskim zawarta zostaje na czas oznaczony 6 miesięcy, po upływie którego będzie przedłużać się automatycznie (tj. bez konieczności składania przez Strony jakichkolwiek oświadczeń) na następujące po sobie okresy jednomiesięczne, chyba że którakolwiek ze Stron najpóźniej na 14 dni przed upływem -odpowiednio: pierwszego (6-miesięcznego okresu obowiązywania Umowy), a następnie któregokolwiek z następujących po sobie jednomiesięcznych okresów obowiązywania Umowy, oświadczy drugiej Stronie, że nie wyraża zgody na przedłużenie Umowy na kolejny jednomiesięczny okres. Niezależnie od treści zdania poprzedzającego, Konsument może wypowiedzieć Umowę w każdym czasie z zachowaniem 14- dniowego okresu wypowiedzenia. Oświadczenie o braku zgody na przedłużenie Umowy na kolejny okres oraz oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy przesyłane będzie pocztą elektroniczną odpowiednio:
- a) w odniesieniu do adklik – z adresu lub na adres adklik: [email protected]
- b) z adresu lub na adres Partnera,
z zastrzeżeniem, że Partner zawierający Umowę jako Konsument może złożyć oświadczenie również na inny adres poczty elektronicznej adklik lub pisemnie na adres [email protected].
E. PRAWA I OBOWIĄZKI
- adklik uprawniona jest do kontroli w każdym czasie Stron Internetowych Partnera lub w innych narzędzi informatycznych o charakterze reklamowym pozostających w dyspozycji Partnera w szczególności pod względem:
– ich zgodności z Regulaminem oraz wytycznymi adklik,
– dostępności oraz sprawności technicznej,
– estetyki, sposobu prezentacji materiałów reklamowych oraz innych treści tam zamieszczanych,
– aktualności oraz poprawności danych Partnera,
– aktualności ofert obejmujących Produkty.
- adklik zastrzega sobie prawo żądania od Partnera w toku podejmowanych czynności kontrolnych dodatkowych wyjaśnień – również w formie pisemnej.
- adklik przysługują prawa własności intelektualnej do oznaczeń dotyczących Systemu Partnerskiego oraz publikowanych materiałów reklamowych, a także oprogramowania niezbędnego do funkcjonowania Systemu Partnerskiego. Partner upoważniony jest korzystać z nich wyłącznie w zakresie wynikającym z Umowy.
- adklik nie ponosi odpowiedzialności za:
– szkody powstałe w wyniku działania lub zaniechania osób trzecich, za które nie odpowiada,
– wadliwe działanie niezależnych od adklik urządzeń lub systemów (np. teleinformatycznych),
– działanie siły wyższej lub innych czynników od adklik niezależnych,
– działania lub zaniechania Dostawców, w tym prezentowane przez nich oferty oraz Produkty,
– nieosiągnięcie przez Partnera zakładanych zysków z tytułu uczestnictwa w Systemie Partnerskim,
– zobowiązania Partnera względem Użytkowników wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
– treści zamieszczane w materiałach reklamowych, o ile materiały reklamowe zostały udostępnione przez Dostawcę. - adklik uprawniona jest do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Partnera lub osoby działające na jego zlecenie obowiązujących przepisów prawa (w tym Regulaminu), podejmowania przez Partnera czynności naruszających interesy adklik lub Dostawców, a także w przypadku podejmowania działań lub publikowania na Stronach Internetowych Partnera lub w innych narzędziach informatycznych o charakterze reklamowym pozostających w dyspozycji Partnera.
- adklik dokonywać będzie aktualizacji Produktów i podejmować działania zmierzające do aktualizacji materiałów reklamowych na Stronach Internetowych Partnerów lub w innych narzędziach informatycznych o charakterze reklamowym pozostających w dyspozycji Partnera.
- Partner ponosi wyłączną odpowiedzialność za swoją stronę internetową i jej treść (zawartość) oraz jest zobowiązany zapewnić, aby była one w każdym czasie zgodna z obowiązującymi przepisami prawa i innymi regulacjami.
- Partner niniejszym zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich obowiązujących w danym czasie przepisów prawa i innych regulacji UE oraz przepisów prawa i innych regulacji krajowych, w tym między innymi dyrektywy UE (2002/58/WE) oraz ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (UE 2016/679).
- Partner będzie informował Odwiedzających/Użytkowników o korzystaniu z plików cookie osób trzecich, technologii Śledzenia aktywności użytkownika na wielu urządzeniach („cross-device-tracking”) i innych technologii śledzenia, oraz szyfrowania i przekazywania loginu Użytkownika i innych Danych Użytkownika do adklik w celu Śledzenia aktywności użytkownika na wielu urządzeniach („cross-device-tracking”) i wyświetlania spersonalizowanych reklam, dostosowanych do zainteresowań Odwiedzającego/Użytkownika. Partner zobowiązany jest umieszczać na swoich stronach internetowych widoczny link do swojej polityki prywatności, w której zawarte będą szczegółowe informacje o przetwarzaniu informacji dokonywanym w wyżej opisany sposób oraz wyjaśnienie, w jaki sposób można je dezaktywować. Z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa o ochronie danych, Partner musi uzyskać zgodę Odwiedzających/Użytkowników na przetwarzanie danych w ten sposób. Partner zobowiązany jest także do poinformowania Odwiedzających/Użytkowników o możliwym transferze ich danych osobowych z kraju należącego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) do krajów trzecich, jak również musi uzyskach zgodę Odwiedzających/Użytkowników na taki transfer danych osobowych. Partner zapewni, aby login Użytkownika/Odwiedzającego inne Dane Użytkownika/Odwiedzającego oraz inne informacje wykorzystywane w celu Śledzenia aktywności użytkownika/odwiedzającego na wielu urządzeniach („cross-device-tracking”) zostały bezpiecznie zaszyfrowane przed ich przekazaniem do adklik. Minimalne wymagania dotyczące powiadomień dokonywanych przez Partnera zostaną przedstawione w obowiązującej Polityce prywatności adklik.
- Partner zapewnia, że informacje dotyczące Partnera i jego strony internetowej przekazane adklik są prawidłowe, kompletne i wysłane w należytym porządku oraz że są zgodne z prawdą. Partner zobowiązany jest niezwłocznie powiadamiać adklik o wszelkich zmianach w dotyczących go informacjach, poprzez ich aktualizację na stronie internetowej adklik.
- Partner zapewnia, że prawa do wszystkich informacji i treści na stronie internetowej Partnera należą do niego albo że właściciel praw do informacji i treści na stronie internetowej Partnera udzielił wyraźnej zgody na ich opublikowanie na tej stronie. Partner zapewnia także, że informacje i treści na stronie internetowej Partnera nie naruszają praw osób trzecich, w tym praw własności intelektualnej, oraz że te informacje i treści nie mają charakteru obraźliwego, nie są zabronione ani w żaden sposób nie budzą wątpliwości. Przykładami takich treści są między innymi pornografia, rasizm i treści nienawistne, treści wymieniane bezpośrednio między użytkownikami oraz wymienianie się plikami.
- Partnerowi nie wolno w żaden sposób generować ani przyczyniać się do generowania Sztucznego Ruchu skierowanego do Stron Docelowych.
- Partner musi niezwłocznie poinformować adklik o każdego rodzaju stwierdzonym lub podejrzewanym niewłaściwym lub bezprawnym wykorzystaniu linków Partnera do strony internetowej adklik i/lub Programu Partnerskiego/Kampanii, bądź też o takim wykorzystaniu usługi adklik.
- Do obowiązków Partnera należy zapewnienie, że strona, w tym zoptymalizowane dla potrzeb urządzeń mobilnych oraz aplikacje mobilne, posiadają stosowną politykę prywatności i oświadczenia dotyczące prywatności, oraz proszą o zgodę na umieszczanie plików cookie podmiotów trzecich, w celu zapewnienia zgodności ze wszystkimi mającymi zastosowanie przepisami obowiązującego prawa, regulacjami i wytycznymi organów regulacyjnych.
- Obowiązkiem Partnera jest otrzymanie od swoich użytkowników wszelkich niezbędnych pozwoleń i zgód określonych przepisami prawa umożliwiających zbieranie danych i wykorzystywanie ich przez adklik.
- Partner zobowiązuje się zabezpieczyć i zwolnić z odpowiedzialności adklik w przypadku wszelkich roszczeń ze strony osób trzecich w związku z wykorzystywaniem takich danych.
F. WYNAGRODZENIE
- Warunki wynagrodzenia dla każdego Programu Partnerskiego są opublikowane na stronie internetowej Adlik, obowiązują w każdym czasie i mogą ulegać zmianie. Są one określone w szczegółowych postanowieniach Programu Partnerskiego/Kampanii. Do wynagrodzenia podanego na stronie internetowej doliczany jest Podatek VAT (o ile obowiązuje).
- Z zastrzeżeniem punktu 4 poniżej, wynagrodzenie będzie wypłacane w okresach rozliczeniowych. Okresem rozliczeniowym jest okres pomiędzy poszczególnymi wypłatami dla wydawców, ogłoszonymi na początku każdego roku kalendarzowego, szczegółowe daty wypłat znajdują się na stronie adklik.
- Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy będzie ustalane na podstawie cennika.
- adklik zastrzega sobie prawo do anulowania wynagrodzenia, w przypadku, gdy Program Partnerski zostanie zamknięty, gdy udział Partnera w Programie Partnerskim lub sieci adklik zostanie zawieszony lub jeżeli konto Partnera nie będzie aktywne przez okres dłuższy niż 12 miesięcy.
G. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Partnerów jest adklik. Pełne dane administratora danych osobowych: adklik Sp. z o.o. Sp. komandytowa Usługodawca powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: [email protected]
- adklik jako administrator danych gwarantuje ochronę danych osobowych i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
- Dane osobowe Partnerów przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celach związanych z realizacją Umowy, w tym rozliczenia Wynagrodzenia, rozpatrzenia reklamacji w przypadku jej złożenia, wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z Systemu Partnerskiego, a także w celach archiwizacyjnych, kontaktowych bądź ewentualnego dochodzenia roszczeń. Dane osobowe mogą być przetwarzane także do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów adklik tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, marketingu własnych produktów i usług prowadzonego w formie tradycyjnej (papierowej).
- Podstawą przetwarzania danych osobowych może być udzielona zgoda (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) – w przypadku jej udzielenia. Dane osobowe pozyskane w wyniku udzielenia zgody są przetwarzane w celach wynikających z jej treści (np. w celu kierowania treści marketingowych w formie elektronicznej, telefonicznej). Udzielona zgoda może zostać wycofana przez Partnera w każdym czasie. Wygaśnięcie Umowy (bez względu na przyczynę) nie skutkuje automatyczną utratą ważności udzielonych zgód.
- Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Konsekwencją profilowania będzie przypisanie Partnerowi profilu, w celu prowadzenia analiz lub przewidywania jego preferencji, zachowań, postaw i dostosowywania informacji mu przekazywanych do potrzeb użytkowników.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji zawarcia Umowy. Podjęte przez Partnera czynności, które skutkować będą pozbawieniem adklik prawa do przetwarzania danych osobowych adklik mogą wpływać na brak możliwości realizacji Umowy i w związku z tym skutkować jej rozwiązaniem przez adklik.
- O ile to konieczne ze względu na zobowiązania adklik wynikające z Umowy, dane osobowe Partnera mogą być udostępniane operatorom pocztowym lub przewoźnikom wyłącznie w celu realizacji zobowiązań wynikających z Umowy. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom adklik, jak też podmiotom udzielającym wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia danych osobowych do przetwarzania.
- Dane osobowe przetwarzane w celach związanych z realizacją Umowy są przetwarzane przez okres jej obowiązywania, a po jej wygaśnięciu do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dla celów podatkowo – księgowych dane osobowe są przetwarzane przez okres 6 lat liczonych od dnia uzasadniającego dokonanie rozliczeń podatkowo – księgowych.
- Partner ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na dotychczasową zgodność przetwarzania z prawem. Zmiana danych nie może prowadzić do wprowadzenia w błąd lub zmiany osobowej Partnera.
- W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- adklik nie jest administratorem danych osobowych Użytkowników korzystających z usług świadczonych przez Partnerów w Systemie Partnerskim, jak również nie jest podmiotem, któremu Partner powierza przetwarzanie danych osobowych, chyba że to wynika z odrębnie zawartej umowy.
- Partner ponosi całkowitą odpowiedzialność (w tym odpowiedzialność względem Dostawców oraz użytkowników, których dane osobowe przetwarza) za przetwarzanie danych osobowych użytkowników korzystających z usług świadczonych przez Partnera w Systemie Partnerskim zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Partner zapewnia, że w przypadku przekazywania danych osobowych użytkowników Dostawcom lub adklik uzyskał stosowne zgody na przetwarzanie danych osobowych Użytkowników w tych celach oraz na powierzenie przetwarzania danych osobowych przez Dostawców lub adklik
- adklik zastrzega sobie prawo żądania od Partnera w każdym czasie przedstawienia oświadczenia potwierdzającego, iż dane osobowe użytkowników przetwarzane są przez Partnera zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, jak również nie narusza praw i wolności osobistych użytkowników oraz uzyskał stosowne zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach, w których są przetwarzane. Nieprzedstawienie oświadczenia w terminie wskazanym przez adklik może skutkować rozwiązaniem Umowy ze skutkiem natychmiastowym, w tym również wstrzymaniem wypłaty Wynagrodzenia lub żądaniem jego zwrotu.
H. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Partner może zgłosić reklamację dotyczącą funkcjonowania Systemu Partnerskiego w drodze korespondencji elektronicznej lub listownie.
- Reklamację należy złożyć niezwłocznie od ujawnienia zdarzenia będącego podstawą reklamacji, nie później jednak niż w terminie miesiąca od wystąpienia tego zdarzenia. Jeżeli reklamacja dotyczy Wynagrodzenia, powyższy termin należy liczyć od dnia spełnienia wymogów uprawniających do naliczenia Partnerowi wynagrodzenia (np. dzień prawidłowo złożonego wniosku przez użytkownika dotyczącego danego Produktu, otwarcie konta przez Użytkownika, minimalna wpłata, wypłacenie kredytu itp.).
- adklik zastrzega, że w przypadku, gdy do rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji niezbędne jest przetwarzanie danych osobowych użytkowników, a adklik nie będzie administratorem danych osobowych użytkowników, których dotyczy reklamacja lub nie będzie miał innej uzasadnionej podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych, w takim przypadku reklamacja pozostanie bez rozpoznania. adklik poinformuje Partnera o wskazanych powyżej okolicznościach wraz z uzasadnieniem.
- O zachowaniu powyższego terminu, w przypadku składania reklamacji listownie, decyduje data otrzymania korespondencji przez adklik.
- Reklamacja powinna zwięźle opisywać stan sprawy oraz dane teleadresowe Partnera, precyzować ewentualne żądanie oraz obejmować dokumenty lub dane konieczne do rozstrzygnięcia sprawy.
- adklik przyjmuje reklamacje w dni robocze w godzinach od 9.00-17.00.
- Jeżeli wyjaśnienie sprawy wymagać będzie dodatkowych dokumentów lub informacji, adklik poinformuje o tym Partnera.
- Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 30 dni. Jeżeli wyjaśnienie sprawy w tym terminie nie będzie możliwe adklik poinformuje o tym składającego reklamację wskazując przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji.
I. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie informacje i oświadczenia adklik w tym dotyczące rozwiązania Umowy uważa się za doręczone poprzez przesłanie na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres poczty elektronicznej Partnera. Korespondencja dotycząca Umowy może być również kierowana na adres do korespondencji wskazany w formularzu rejestracyjnym.
- Wszelkie informacje i oświadczenia Partnera, w tym dotyczące rozwiązania Umowy, uważa się za doręczone poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej [email protected] i potwierdzenia otrzymania przez adklik.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą przepisy Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku sporów wynikających z Umowy strony dołożą starań, by rozwiązać je w sposób polubowny.
- W przypadku sporu, który nie został rozwiązany polubownie w terminie trzydziestu (30) dni od jego powstania, każda ze stron może wystąpić do sądu powszechnego właściwego miejscowo dla siedziby adklik.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.03.2021.
- Regulamin może ulegać zmianie. O wszelkich zmianach Regulaminu Partnerzy zostaną poinformowani przez System Partnerski. Partner, który nie wyraża zgody na postanowienia nowego Regulaminu ma prawo wypowiedzieć Umowę w terminie 30 dni od dnia powiadomienia o zmianach w Regulaminie ze skutkiem na dzień rozpoczęcia obowiązywania nowego Regulaminu. Zmiany w Regulaminie wchodzą w życie od 31. dnia po powiadomieniu o tym Partnera. W przypadku Konsumentów, termin wypowiedzenia wynosi 14 dni od dnia powiadomienia o zmianach w Regulaminie.
- Partner zwolni adklik z odpowiedzialności z tytułu wszelkich roszczeń odszkodowawczych lub innych roszczeń dotyczących rekompensaty wynikających z treści strony internetowej Partnera lub niezgodnej z prawdą informacji udzielonej adklik przez Partnera, jak również z jakichkolwiek roszczeń reklamodawcy lub jakichkolwiek osób trzecich, dotyczących zrealizowanego przez Partnera Mailingu, który był niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa, niniejszą Umową lub postanowieniami Regulaminu. Partner zrekompensuje także adklik wszelkie inne szkody lub koszty spowodowane niewłaściwym, niedbałym lub nieuprawnionym korzystaniem z usługi adklik, a także problemy techniczne lub utratę danych spowodowaną przez Partnera na stronie internetowej adklik lub na innej stronie internetowej, z którą Partner jest powiązany przez adklik.
- W przypadku zawarcia Umowy przez Konsumenta, przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismem wysłanym pocztą na adres adklik Sp. z o.o. Sp. komandytowa, Dobra 56/66, 00-312 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres [email protected]). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od Umowy, wskazanego poniże, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
Wzór formularza odstąpienia od Umowy:
(Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy.)
Adresat: ______, adres poczty elektronicznej ______
Ja/My, …………….. , niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym
odstąpieniu od umowy dotyczącej
Data zawarcia umowy: ……………….
Imię i nazwisko konsumenta(- ów) ………………
Adres konsumenta(- ów) ……………..
Podpis konsumenta(- ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) ………………………..
Data ……………………..